Jag hörs!

Direktlänk till inlägg 12 december 2009

Hemgjord sterilisering?!

Av Justinsane - 12 december 2009 21:04

Då var dagen kommen, min 21 årsdag. Och nu är det inte så jävla roligt längre att fylla. Den tiden är förbi. Upp till 20 är det roligt, sen går det bara utför. Men får försöka se positivt på det. Även om det är blir svårare och svårare.


Hur som helst så kollade jag upp lite nu. När man är 15 får man ju börja köra moped, 16 övningsköra och så fortsätter det så. Men vad får man göra när man fyller 21 då? Jo tack vare wikipedia så vet jag det nu. Från och med idag så får jag ta körkort för buss och alla sorters tunga motorcyklar. YEAH! Vem fan sa att fylla 21 var tråkigt?!?! Idiot. Haha. Så det var inga direkt spännande i år, tyvärr.


Inte som när man fyllde 18 och blev myndig, fick ta körkort, medverka i porrfilmer, köpa snus, köpa porr och gå på krogen. 


Men jag har ju lite roliga åldersgränser kvar och nå. Tyvärr är det ju så att jag i dagsläget inte får sterilisera mig på sjukhus, det är 25 årsgräns. Så om jag får för mig att jag vill sterilisera mig så får jag helt enkelt göra det hemma eller be en kompis knäa mig. Schyssta alternativ. Sen så får jag inte adoptera heller. Känns tungt nu i dagsläget.


Men det är bara bita ihop och vänta fyra år till. Så länge kan jag ju alltid ta busskörkort ;)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Justinsane - 27 augusti 2012 19:22

Jaha, tillbaka på bloggen igen. Vet inte hur längesen det är jag skrev här senast, men det är ett tag. Tänkte försöka börja uppdatera här igen och börjar lite sakta med det här inlägget. Orkar inte skriva så mycket nu eftersom jag jobbar nu och orkar...

Av Justinsane - 1 juli 2010 14:14

Det blir inte mycket skriva här utan mest låtar. Men jag orkar inte skriva så mycket just nu.   Hörde den här låten igår på bandit. Riktigt jävla bra! ...

Av Justinsane - 24 juni 2010 01:50

Mer än två månader sen jag skrev nått här. Jag hade faktiskt glömt bort bloggen helt, men för en vecka sen börja jag och maria prata om bloggen och nu blev jag sugen på att göra nått här. Men jag har inget som jag direkt har lust att skriva om så jag...

Av Justinsane - 11 april 2010 21:01

Men så blev det inte. Rubriken är en kommentar som jag sa här om dagen. Jag och Maria drog på oss stövlarna och drog ut till översvämningen i försjön och sprang runt. Så där har ni bakgrunden till det.   Vet inte hur längesen det är jag skrev nåt...

Av Justinsane - 20 mars 2010 23:53

Det var inte igår man skrev här inte. Vet inte varför jag helt plötsligt slutade skriva men det hade nog mycket med att jag skrev i stort sett samma sak 5 dagar i veckan hela förra året. Det är skönt och skriva av sig men det blir svårt när man inte ...

Ovido - Quiz & Flashcards