Jag hörs!

Alla inlägg den 30 december 2009

Av Justinsane - 30 december 2009 23:19

Jag orkar inte skriva nått längre nu, som vanligt. Och den enda som drabbas av det är nils som klagar på mig när det blir kort. Sorry nils. Love ya. Bitch!! Skoja bara. Eller?!


Idag har jag sovit, vaknat, ätit, spelat golf, simmat, känt mig faunisk, åkt skidor, festat, kört rattfull, emigrerat till amerika, blivit sexuellt utnyttjad, hämnats på den person som utnyttjade mig, rakat armhålorna, klippt tånaglarna, bytt foundation, köpt ny brevlåda, snattat, varit involverad i sju pakter i robinson, köpt kravmärkta apelsiner, pussat en kvinna, lagt om taket, bäddat en främmande mans säng, läst bibeln, bytt skola, opererat bort blindtarmen, blivit dumpad och bytt kalsonger.


Nä ja skoja bara. Skulle aldrig byta kalsonger!!

Ovido - Quiz & Flashcards