Jag hörs!

Direktlänk till inlägg 8 januari 2010

Rubrik saknas

Av Justinsane - 8 januari 2010 00:49

Då var man tillbaka här igen. Bortsett från ett litet oseriöst inlägg för några dagar sen så är det mer än en vecka sen jag skrev nått här. Anledningen är att jag inte haft någon lust. Plus då att 2010 inte börjat nått vidare. Men det är en annan historia.


Men idag hade jag iaf en bra dag. En riktigt bra dag med. Nu i tisdags (tror det var tisdag, kan ha varit måndag) så fick jag och nils ett litet ryck och bestämde oss för att åka in och spela lite bowling. Men det var inte öppet. Så vi bestämde oss för att se nån film på bion. Men det fanns ingen att se. Så det blev pizza istället. Men vi bestämde oss för att åka in när bion öppnar nästa gång och se sherlock holmes. Och bion öppnade idag så det blev idag.


Plus då att det blev några fler som hängde på. Malin, elin och maria rättare sagt. Det är som vanligt. Jag och nils bestämmer oss för att göra nått och två sekunder senare är det ett gäng tjejer som vill följa med. Den här gången var det dom som blev dom lyckliga vinnarna. Men nästa gång är det kanske några andra. Vem vet. Haha.


Men vi börja kvällen med lite bowling. Och det gick bra som vanligt. Jag vann! Och jag ljuger inte, haha. Gick bra för mig och nils medans det sket sig lite för maria och maala. Men det är ju roligt så. Lite för roligt kanske. För när vi skulle spela tredje serien så såg vi att det var för lite tid kvar för att spela hela. Så vi bestämde oss för att fula oss lite. Vilket sket sig. Maria bowlade baklänges men det klotet åkte direkt ner i rännan. Så jag bestämde mig för att göra det bättre än henne. Men det blev inte direkt bättre. Istället för en strike som jag hoppades på så kom den halvvägs in på banan ijämte. Efter det så blev det inte så mycket mer ful spel från min sida. Plus att när jag skulle fula mig första omgången så ramla jag ihop. Meningen var att jag skulle glida på knäna. Men jag gled inte så mycket.


Efter bowling blev det iaf bio. Sherlock holmes. Och jag tyckte den var bra. Som vanligt var det jobbigt att sitta still. Men den var bra så det gjorde inte så mycket. Och så hade vi en tjej bakom oss som skratta åt exakt allting. Det var jobbigt i början men efter ett tag så blev det nästan lite roligt. Så fort hon skratta så började man själv skratta. Så det störde mig inte.


Efter det åkte vi för att hämta marias tv. Vilket tog ett tag. Amber är inte den största bilen här i världen medans marias tv är rätt så stor. Men vi fixade det.


Och nu ligger jag här hemma och tänkte sova. Måste bara på toan först ;)


Haj haj!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Justinsane - 27 augusti 2012 19:22

Jaha, tillbaka på bloggen igen. Vet inte hur längesen det är jag skrev här senast, men det är ett tag. Tänkte försöka börja uppdatera här igen och börjar lite sakta med det här inlägget. Orkar inte skriva så mycket nu eftersom jag jobbar nu och orkar...

Av Justinsane - 1 juli 2010 14:14

Det blir inte mycket skriva här utan mest låtar. Men jag orkar inte skriva så mycket just nu.   Hörde den här låten igår på bandit. Riktigt jävla bra! ...

Av Justinsane - 24 juni 2010 01:50

Mer än två månader sen jag skrev nått här. Jag hade faktiskt glömt bort bloggen helt, men för en vecka sen börja jag och maria prata om bloggen och nu blev jag sugen på att göra nått här. Men jag har inget som jag direkt har lust att skriva om så jag...

Av Justinsane - 11 april 2010 21:01

Men så blev det inte. Rubriken är en kommentar som jag sa här om dagen. Jag och Maria drog på oss stövlarna och drog ut till översvämningen i försjön och sprang runt. Så där har ni bakgrunden till det.   Vet inte hur längesen det är jag skrev nåt...

Av Justinsane - 20 mars 2010 23:53

Det var inte igår man skrev här inte. Vet inte varför jag helt plötsligt slutade skriva men det hade nog mycket med att jag skrev i stort sett samma sak 5 dagar i veckan hela förra året. Det är skönt och skriva av sig men det blir svårt när man inte ...

Ovido - Quiz & Flashcards