Jag hörs!

Alla inlägg den 22 januari 2010

...

Av Justinsane - 22 januari 2010 20:18

Tillbaka igen. Har varit dåligt med aktiviteter här den senaste tiden. Men idag satt jag med maria i bilen in till vimmerby och snackade om att vi gått ifrån bloggandet. Och då sa jag det att jag skulle skriva nått ikväll. Så då måste jag ju det.


Hur som helst. Sen senaste inlägget har det inte hänt så mycket. Har börjat plugga igen. Två veckor har jag gått nu och det är för jävla skönt. Efter att ha varit arbetslös och rastlös i ett och ett halvt år är det skönt att göra nått igen. Visst, vissa lektioner är lite jobbiga och ibland vill man bara gå därifrån, men det är ändå skönt. Hade lite ångest inför det här men nu känns det bara bra.


Och det har inte hänt så mycket mer som sagt. Har varit lite småsaker men inget så pass speciellt att jag orkar skriva om det.


Så nu har jag skrivit här igen. Gött. Får se om det blir mer skriva eller om jag tar en 3 veckors paus igen ;)

Ovido - Quiz & Flashcards