Jag hörs!

Direktlänk till inlägg 27 december 2009

Kungen av buzz hollywood!

Av Justinsane - 27 december 2009 22:15

Japp, två stycken väldigt övertygande segrar blev det idag på buzz hollywood. Marie fick det i julklapp och idag var det dags för en match mellan Christoffer, staffan, marie och anders. Självklart vann jag, båda gångerna. Så har ni nån fråga gällande filmer, kom till mig. Dom andra vet inte ett skit om film. Tydligen så lever dom i verkligheten och inte genom filmer. NOOBS!!


Vi var även och kollade på lite fotboll i sviffet med. Nån slags turnering i idrottshallen mellan södra vi:s och storebros a och b lag. Södra vi vann rätt så komfortabelt och Man of the tournament blev, tyvärr inte du staffan, utan johan! Han vann inte en match men han vann många fina närkamper och visade upp ett väldigt moget spel. Löpsteget var väldigt elegant och det syns att det finns mycket potential i den killen. Efter den här lilla uppvisningen idag med så kan jag tänka mig att det finns en del klubbar som kommer rycka i dig. Tack för showen!


Efter turneringen så drog vi iväg till stan och handla lite mat. Blev det vanliga: Pitabröd, kyckling, ris och maries hemgjorda sås. Går alltid hem. Och efter det spöa jag skiten ur dom i buzz.


Sen åkte jag och har efter det inte gjort så överdrivet mycket. Kollat mest på JVM, men jag vart lite trött så jag såg bara första 25 minuterna. Och har ingen aning om vad det står nu men tror nog det går bra. Vinst ska det bli.


Och nu tänkte jag spendera resten av kvällen framför datorn. Blir det vanliga nu i nån timma framöver och sen blir det sova. Ska drömma om amber nu inatt efter som hon kanske kommer hem igen imorgon. Hon har varit på rehab nu ett tag så. Men hon har skött sig fint, nykter nu i en månad och helt drogfri. Så det ska bli ett kärt återseende.


Det var det jag hade att rapportera om idag. Haj haj!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Justinsane - 27 augusti 2012 19:22

Jaha, tillbaka på bloggen igen. Vet inte hur längesen det är jag skrev här senast, men det är ett tag. Tänkte försöka börja uppdatera här igen och börjar lite sakta med det här inlägget. Orkar inte skriva så mycket nu eftersom jag jobbar nu och orkar...

Av Justinsane - 1 juli 2010 14:14

Det blir inte mycket skriva här utan mest låtar. Men jag orkar inte skriva så mycket just nu.   Hörde den här låten igår på bandit. Riktigt jävla bra! ...

Av Justinsane - 24 juni 2010 01:50

Mer än två månader sen jag skrev nått här. Jag hade faktiskt glömt bort bloggen helt, men för en vecka sen börja jag och maria prata om bloggen och nu blev jag sugen på att göra nått här. Men jag har inget som jag direkt har lust att skriva om så jag...

Av Justinsane - 11 april 2010 21:01

Men så blev det inte. Rubriken är en kommentar som jag sa här om dagen. Jag och Maria drog på oss stövlarna och drog ut till översvämningen i försjön och sprang runt. Så där har ni bakgrunden till det.   Vet inte hur längesen det är jag skrev nåt...

Av Justinsane - 20 mars 2010 23:53

Det var inte igår man skrev här inte. Vet inte varför jag helt plötsligt slutade skriva men det hade nog mycket med att jag skrev i stort sett samma sak 5 dagar i veckan hela förra året. Det är skönt och skriva av sig men det blir svårt när man inte ...

Ovido - Quiz & Flashcards