Jag hörs!

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Justinsane - 7 december 2009 18:20

Kära dagbok. Jag har ingenting emot att se andras blod och jag blir inte yr av att se blod. Men att få det på sig, det är väldigt äckligt. Nu var det inte en människoblod utan vildsvins blod, men ändå. Och efter det så har jag varit skeptiskt till att ta på mig själv (im a dirty boy) trots att jag tvättat händerna överdrivet ordentligt två gånger. Direkt efter jag tvättat händerna med så blev jag sugen på lite snus. Så jag tog av locket och skulle precis ta en när jag kom på att jag precis haft blod på händerna. Så istället tog jag en med munnen. Och jag vet att det är väldigt, väldigt larvigt och jag har kommit över det nu, nästan iallafall. Men timmen efter så satt jag där med händerna i luften och skrek GET YOUR HANDS OF ME YOU FREAK! DONT TOUCH ME! Ok, kanske inte riktigt så men det var så jag kände. I´m such a bitch!


Men förutom är det bara fint. Trots att jag har slängt iväg den här dagen och troligen sabbat min natt :D SMILEYFACE!


Jag gick upp vid ett i dag vilket redan där gör att jag kommer somna väldigt sent inatt. Sen åkte jag och mor in till stan och fixade lite grejer. Sen när vi kom hem så gick jag direkt upp på rummet och har sen varit fast där sen dess (förutom en kvart då jag kände för att tafsa lite på ett dött vildsvin). Vilket är över fyra timmar. Så jag har inte gjort ett skit idag vilket innebär att jag har mycket energi kvar i kroppen, vilket kommer leda till en sömnlös natt. Great!


Anledningen till att jag varit fast på rummet är mitt youtube beroende! Jag har legat nu i fyra timmar och kollat på youtube. Vilket inte är bra, men jag älskar det som fan och tiden flyger förbi när jag gör det. Men innerst inne nånstans vet jag att det inte är bra eftersom jag börjat spendera alldeles för mycket tid framför datorn. Sen verkar jag skriva rätt så hårt på tangenterna eftersom ö och k inte funkar riktigt som dom ska. Så det måste bli bättring. Jag skyller det hela på att jag inte har några större möjligheter att ta mig nånstans och att jag bara vill döda lite tid.


Så där har ni min dag idag. Jag har snusat mycket, tafsat på vildsvin, käkat chips och legat framför datorn i 4 timmar. Jag älskar mitt nya sunda jag :D SMILEYFACE!


Nä, jag ska fan ut och gå en stund nu. Försöka bli av med lite energi och göra nått vettigt. Hoppas bara inte det regnar för då stannar jag inne!


 BYE BYE!

Ovido - Quiz & Flashcards