Jag hörs!

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Justinsane - 11 december 2009 18:56

Jag är uttråkad. Mina föräldrar drog för en halvtimma sen, så nu sitter jag här hemma ensam och försöker hitta på nått att göra. Tyvärr så är det bara skit på tv:n ikväll. Just nu däremot är det Flight of the conchords minst två avsnitt så jag överlever fram till klockan åtta. Men efter det är det inte mycket som lockar. Idol finalen är ju ikväll men vet ifan om jag har nån större lust att titta på det. Det får bli min plan b, ifall det inte finns nått annat att titta på med andra ord.


Annars har dagen varit rätt så lugn. Åkte in till stan med mor och nils. Vi skulle fixa lite inför imorgon och inför kommande studier. Så nu är det inte mycket kvar att fixa. Ska bara skicka iväg ett papper och sen är det lugnt. Så det känns bra nu.


Men jag märker här nu att jag inte har så mycket att skriva så jag slutar nu. Ville bara skriva nått. Haha

Ovido - Quiz & Flashcards