Jag hörs!

Alla inlägg den 17 december 2009

Av Justinsane - 17 december 2009 17:48

Idag har väll inte varit den bästa dagen i mitt liv direkt. Jag har varit rätt så tjurig. Jag och maria åkte in till stan idag. Och dom senaste dagarna har det ju kommit en hel del snö och det mesta av det kom inatt. Så vägarna är inte dom bästa just nu och det fick vi uppleva direkt nästan. När vi kom in till vimmerby höll vi på att åka av vägen. Som tur var så var det i en sväng så jag hade ingen högre fart. Men vi var på väg in en snödriva men bilen stannade precis innan. PUH!! Och det roliga var hur vi reagerade. Maria fatta inget förrens vi hade stannat medans det enda jag kunde få ur mig var "Wöööw"! Och det är så jag hanterar såna situationer, jag börjar imitera crackpundare. För det var så det lät. Haha.


Efter det så var det ingen mer accident. Men dåligt humör. För det första var jag jävligt hungrig. Men eftersom vi skulle hämta stefan på jobbet så fick jag vänta. Det gjorde inte så jättemycket eftersom det hungerkänslan försvann efter ett tag, men det var några jobbiga minuter där. Sen när vi kommit ut till hans jobb så insåg vi att vi var lite tidiga. Vi fick vänta där i en halvtimma. Men tiden stack iväg rätt så fort ändå. Efter vi hämtat honom så drog vi och käkade och allt var frid och fröjd. Men efter det började jag bli tjurig. Vindrutetorkaren frös till is hela tiden så den tog inte över hela rutan. Och självklart så tog den inte framför mig. Så jag fick sitta och köra nerhukad och titta ut genom ett litet hål. Och vi fixade till vindrutetorkarna tre gånger tror jag. Sen tog det bara nån minut innan det vart skit igen. Så då blev jag lite irriterad.


Vi åkte iaf hem sen efter all skit. Men det tog inte slut där. För vi kom på halvvägs till södra vi att vi glömt marias hund. Så det var bara åka in igen och hämta honom. Och inte blev det bättre med vindrutetorkarna. Tvärtom nästan!


Så jag var inte på nått bra humör där och det blev några svärdomar och fula ord. Sen när vi väll tog oss till södra vi så kom vi perfekt tills bussen skulle gå. Så jag gick tio minuter innan bussen skulle gå. För det var ingen idé att göra nått annat. Men bussen blev lite försenad. Ungefär 25 minuter. Så jag stod där och var blöt och frös som fan i 35 minuter!!! Och jag känner av det fortfarande. Inte skönt. Men det är varmare nu iaf. Och det tänkte jag fira nu med att gå ut och skotta snö!!!


Fin dag det här.

Av Justinsane - 17 december 2009 10:57

Fy fan va mycket snö det är nu! Äntligen känns det verkligen som vinter igen. Har inte varit ute och kollat än eftersom jag inte har pallrat mig ur sängen än men det ser ut och vara några decimeter nu iaf. Så nu ska jag bara få tillbaka amber så kan man åka ut och sladda lite. Visserligen sladdar jag jättelarvigt och helst när ingen ser, men ändå! Jag tycker det är roligt iaf.


*Pinsam tystnad*


Ehh, vet inte vad jag mer ska skriva nu. Ehh... Blir nog ett kort inlägg det här.


Btw jag kom på pinsam tystnad, inte den där wannabelikechris mia g!

Ovido - Quiz & Flashcards