Jag hörs!

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Justinsane - 21 december 2009 23:47

Det här får bli ett kort inlägg eftersom jag tänkte gå och lägga mig nu. Ska upp tidigt imorn eftersom vi tänkte julstäda lite. Roligt.


Hur som helst så har inte dagen varit så bra idag. Det var planerat att vi skulle julstäda idag egentligen. Men jag fick hem ett brev där det stod att försäkringskassan behövde ha lite mer uppgifter för att jag skulle få ut några pengar därifrån. I brevet fanns också lapparna jag lämnade in hos arbetsförmedlingen. Och det som fattades var deras underskrift och lite annat. Så med andra ord hade dom glömt att skriva under just min lapp innan dom skicka iväg det. Så jag åkte in och fixade det. Och nu får jag inga pengar innan jul. Tack M!!! Love you!


Efter det hängde jag iaf med nisse hem och spelade lite fifa och tog det lugnt. Och det är väll allt som hänt idag typ.


Bye bye //M lover!

Ovido - Quiz & Flashcards