Jag hörs!

Alla inlägg den 28 december 2009

Av Justinsane - 28 december 2009 23:48

Är för trött just nu för att skriva nått längre. Ligger bara och väntar på att klockan ska bli tolv så man kan gå och lägga sig. Så jag tar dagen lite snabbt här.


Fick tillbaka amber idag efter lång väntan och firade detta med att ta med nils in till stan och bowla lite. Va tänkt att stefan och maria skulle hänga med men dom var upptagna. Jag vann, som vanligt, en förkrossande seger och nisse höll på att paja bowlingbanan. Och inte bara genom att stöta iväg klotet som han brukar utan idag hitta han ett nytt sätt. Efter det drog vi ner till sibylla och käkade och fick en gubbe att avbryta sitt ätande (nils, inte jag!). Sen drog vi hem och stod och diskuterade morgondagen med stefan och maria i 40 minuter utan att komma fram till nått. Så till slut åkte jag hem och har sen dess inte gjort så mycket.


Lägger in en låt härmed, därav rubriken. En gammal bloodhound gang låt som är väldigt skön. Texten är rätt så rolig med ;). Haha.


Haj haj!!



Ovido - Quiz & Flashcards