Jag hörs!

Alla inlägg den 26 december 2009

Av Justinsane - 26 december 2009 23:35

Idag har jag bara suttit framför tv:n. Från klockan 13.45 till nu. Fotboll, bandy och hockey. Guds gåva till folket! Haha.


Fast jag är rätt trött efter den här dagen nu. När jag vakna idag satte jag igång datorn och kollade en snabb grej innan jag gick ner till tv:n. Och där har jag blivit kvar hela dagen. Först var det lite bandy och fotboll. Sen var det fotboll. Sen var det fotboll och hockey. Och sen var det hockey, hockey och hockey. Haha. Julafton som sagt :D.


Det har blivit lite av en personlig tradition, annandagjul är det bara sport som gäller. Kanske inte så jättesocialt, men det bryr jag mig inte om. Det kan jag va vid andra tillfällen.


Och det var väll ungefär det jag hade och säga idag. Måste ner på ett toabesök nu ;D. Haha!


Hej då!

Ovido - Quiz & Flashcards