Jag hörs!

Alla inlägg den 14 december 2009

Av Justinsane - 14 december 2009 22:35

Det här blir ett sånt inlägg där jag egentligen inte har nått vettigt att skriva utan gör det bara för att jag känner att jag måste(det är inte direkt det första). Om jag inte minns helt fel så har jag skrivit ett inlägg varje dag denna månad. Och av någon anledning så känner jag att jag inte vill bryta det. Så jag hoppas att jag inte har fel nu för då skriver jag helt i onödan.


Hur som helst, lugn dag idag. Har inte gjort så mycket kreativt idag heller. Var nere hos nils en sväng förut. Vi såg på den sämsta film som jag någonsin sett i hela mitt liv. Jag ser hellre gökboet tusen gånger i rad istället för en minut av Santas slay! Den var så hemsk dålig att det fanns inte. Att man ens ställer upp i en sån film är ju sjukt. Tänkte skriva nu om vad den handlar om men denvar så otroligt dålig att jag inte ens vet vad den handlar. Så jag kollade upp det och så här stod det: Jultomten är i själva verket en demon som förlorat ett vad med en ängel, vilket gjort att han blivit någon som ger ut julklappar och sprider glädje. Men nu när vadet blivit upplöst så återvänder han till att vara ond igen...


Och han mördar ungefär 50 pers i filmen. Cool film, jättecool!


Efter filmen så blev det fifa, pokerturnering och brevskrivande. Rätt rolig kväll faktiskt.


Men nu orkar jag inte skriva mer. Jag har ont i lillfingret av någon anledning :s. Så skitsamma nu, hej då!

Ovido - Quiz & Flashcards