Jag hörs!

Alla inlägg den 19 december 2009

Av Justinsane - 19 december 2009 23:14

Japp, precis som jag förespådde så tog jag hem vår lilla pokerkväll rätt så enkelt. Det var ren utklassning! En giffare mot fyra sviffare, men det spelade ingen roll. Jag var helt enkelt för bra för dom. Det var därför jag inte var med senast. Nån gång måste ju dom också få testa på att vinna.


Hur som helst så är jag hemma nu. Tänkte sova snart men jag tvivlar på att jag kommer kunna somna tidigt idag eftersom jag vakna rätt så sent idag. Men det är bara o försöka.

Av Justinsane - 19 december 2009 18:15

Rubriken säger väll det mesta direkt. Ska ner till sviffet och spela lite poker med "gänget", haha. Missade ju förra gången pga bilbrist. Men idag ska jag fan vad med och jag ska göra det bra med! Jag ska vinna!! Haha.


Det var bara det jag ville säga.

Ovido - Quiz & Flashcards