Jag hörs!

Alla inlägg den 6 december 2009

Av Justinsane - 6 december 2009 13:12

Nu är jag verkligen tillbaka i gammal god(?) form. Inatt somnade jag inte förrens efter fyra. Och nu är jag nästan nyvaken så jag sov rätt länge idag. Så nu är den gamle chris tillbaka. Om det är positivt eller negativt det vet jag inte, but im back.


Idag kommer det som vanligt inte hända så mycket. Det enda är väll det att jag ska med mor och far och käka lite julbord. Gott gott gott. Kommer inte ihåg vad stället hette, det enda som kommer in i huvet är grebo men det vet jag ju att det inte är för det ligger ju utanför åtvi. Och det är inte käbbo. Nånting med bo på slutet iallafall. Aja, skitsamma.


Och det är väll ungefär så min dag kommer se ut. Slappa nu fram till tre och sen dra och käka julbord och sen åka hem och ta det lugnt. Spännande!


Mossebo tror jag fan det heter. Eller?

Ovido - Quiz & Flashcards