Jag hörs!

Alla inlägg den 8 december 2009

Av Justinsane - 8 december 2009 22:40

Im gonna be a father!! Jag är riktigt nervös just nu. Hur kommer jag bli som far? Kommer jag bli en bra far och en bra förebild för min son/dotter? Hur kommer jag klara av att livet som ensamstående förälder? Hur kommer detta påverka mitt sexliv? Kommer jag kunna dra nytta av detta här eller kommer det stå i vägen för mig? Frågorna är väldigt många just nu och jag vill gärna ha svaren fort! Men en graviditet är en graviditet, det måste få ta sin tid. Sen har jag börjat fundera på namn med. Blir det en son funderar jag på Ali. Blir det en flicka däremot funderar jag på Alli. Jag har en del att fundera på nu alltså.


Hur som helst, jag är trött nu så jag ska sova. Imorn väntar en ny tuff dag.



Av Justinsane - 8 december 2009 14:48

Sitter hos nils här nu och surfar. Skulle egentligen åkt först till maria men jag fick ett samtal av henne där hon berätta att hon hade lite ont. Pussy!!


Så nu sitter jag hos nils och kollar lite på internet. På min egen dator och man märker direkt att ju längre bort från gullringen man kommer desto bättre täckning får man. Fattar inte varför det är så dåligt i giffet?!


Nils började kolla lite på wordpress och då vart jag med sugen, därför jag drog upp datorn. Hann skaffa mig dailybooth med. Haha. Så vill nån kolla så har ni mig här ---> Cuuulle. Jag har inte lagt in nån bild än men det kommer nog ska ni se. Fan vad mycket onödigt man skaffar sig alltså.


Men nu ska nils och jag spela lite fifa så nu tänker jag inte skriva mer.


Ovido - Quiz & Flashcards