Jag hörs!

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Justinsane - 20 mars 2010 23:53

Det var inte igår man skrev här inte. Vet inte varför jag helt plötsligt slutade skriva men det hade nog mycket med att jag skrev i stort sett samma sak 5 dagar i veckan hela förra året. Det är skönt och skriva av sig men det blir svårt när man inte gör så mycket. Och speciellt nu när det enda jag gör i stort sett är och går i skolan och pluggar. Spännande liv. Men kanske sätter igång igen. Vem vet.


Men som sagt, just nu har jag börjat plugga igen. Vet inte om jag skrivit det innan men jag säger det igen isf. Och planen med detta är att höja lite betyg för att sen söka utbildning. Fast nu vet jag inte längre om det blir till hösten. Vill kanske göra nått annat innan med. Vill ha gjort nånting kul under en längre tid innan man börjar plugga och satsar inför framtiden. En vecka i norge räcker tyvärr inte. Och mina tre månader i danmark var inte så jätteroliga. Men får se hur det blir.


Det var allt jag hade och säga. För jag orkar inte skriva mer nu. Får se när nästa inlägg kommer.



Ovido - Quiz & Flashcards