Jag hörs!

Alla inlägg under april 2010

Av Justinsane - 11 april 2010 21:01

Men så blev det inte. Rubriken är en kommentar som jag sa här om dagen. Jag och Maria drog på oss stövlarna och drog ut till översvämningen i försjön och sprang runt. Så där har ni bakgrunden till det.


Vet inte hur längesen det är jag skrev nått här. Men det är väll nån vecka eller två. Sen dess har det inte hänt mycket spännande. Förutom att jag och maria var därute har det varit lugnt. Gjorde högskoleprovet igår. Gick väll rätt bra även om jag faktiskt är lite besviken. Trodde inte jag skulle få så bra innan, men nu efter känns det ändå inte så bra och att jag skulle nog kunnat få högre så. Lite blandade känslor där. 


Sen har det varit påsk med. Men det hände inget spännande den dagen. Det vanliga påskfirandet bara.


Och så har det i stort sett ut sen senast. En massa dötid där emellan bara.

Ovido - Quiz & Flashcards