Jag hörs!

Direktlänk till inlägg 9 november 2009

Im still broken!

Av Justinsane - 9 november 2009 22:48

Idag fick jag reda på en sak som jag inte visste om min första flickvän här i livet (nämner inget namn, you know who you are). Så här var det, jag och *****  var ihop i cirka två år, hela trean och fyran. Men på sommarlovet efter fyran så var jag inte så intresserad av att umgås med henne utan ville hellre spela fotboll med grabbarna. Så hon bestämde sig tydligen för att göra slut, samtidigt som jag också bestämde mig för att göra det. Men vi bestämde det inte ihop, utan vi synkade varann rätt bra där. Hur som helst, jag hann först (yes). Jag slog numret och sa som det var och det var inga problem för henne. Men idag när vi, av nån konstig anledning, kom in på det så berätta min mor hur hårt hon tog det. Hon var ledsen i en vecka eller två tydligen (ber om ursäkt, men det funka bara inte). Och varför berättar jag då det här? Inte en jävla aning, jag tyckte bara det var fult att jag inte kände det till det. Men det är ju så, är man eftertraktad och snygg så kommer några hjärtan krossas på vägen. Nu har vi ju inte pratat på ungefär 7-8 men jag hoppas hon kommit över mig, även om jag tvivlar på det. Tror det var hon som skrev Plan Three låten Broken. <--- Länk till låten! Im still broken! 

 

En liten trevlig historia det där va.


Annars har det blivit en del aktiviteter. Jag och morsan åkte ut till Morfar idag. Morsan ville gratta han eftersom det var fars dag igår, plus att vi var lite nyfikna på hur det såg ut i hans kök nu när han byter ut det. Och det var kaos. Men det funkar för han ändå och det är ju bara att stå ut. Snart har han ju ett bättre kök så det är nog värt det.

Blev även lite tårta. Och jag som inte gillar tårta åt mest ändå. Jag var hungrig och det var det som erbjöds. Men det var trevligt där ute. Fick höra några roliga historier.


Sen på vägen hem så fick jag bromsa för några älgar. Jag orkade inte köra bil utan ville ta mig hem rätt så fort så jag gasa på lite extra. Men efter en väldigt rund (eller va kallar man det?) kurva så stod det 3 stycken älgar på vägen och fula sig. Så det var bara hoppa på bromsen. Som tur var så kan man inte köra så mycket fortare än 60-70 där så det tog inte så lång tid att bromsa in, men man blev lite stel. Sen så svängde vi av vägen och satt och kolla på en av älgarna (dom andra sprang iväg rätt så fort) eftersom vår familj är väldigt faschinerade av älgar. Så det var lite häftigt, är ett jävligt mäktigt djur!


Sen när jag kom hem gick jag in på tagged och ordna lite, haha, innan jag for iväg till sviffet. Jag, Amish, stiffi och mia g tänkte dra in och bowla lite. Och det gick ju verkligen sådär. För det första kom vi för sent som vanligt. Vi hade bokat vid 5 men kom dit 10 över kanske, hade ingen riktig koll men sena var vi iaf. Sen så spela vi så uselt att det nästan var pinsamt. Dagens ursäkt till att det gick dåligt får bli Maria. Hon störde mig några gånger med sitt snack. Och det värsta du kan göra när man Maria stör dig utan att veta om det är att nämna det för henne, men jag gjorde det misstaget ändå. Var nog för att uppmärksamma dom andra att det gick dåligt pga störande objekt och inte pga min egen förmåga. Men självklart så började maria prata ännu högre och prata om ännu värre grejer, så det sket sig rejält efter det. Men det var ändå skoj så skitsamma, jag tar er nästa gång, and you know it!!


Efter det blev det en sibylla innan vi åkte hem. Glömde helt bort att det var fotbollsgalan så jag hängde med Amish hem istället. Blev lite fifa och det gick ännu sämre än bowlingen. Vilket berodde på vädret, punkt slut!


Nu ligger jag hemma och funderar på att gå och lägga mig. Ska upp tidigt imorn eftersom jag ska skjutsa in maria till stationen. Så jag har satt klockan på 06:00 nu. Tror jag, blir osäker nu när jag tänker på det. Får dubbel checka det sen.


Det var väll ungefär det jag hade och säga tror jag!


Peace out amish people!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Justinsane - 27 augusti 2012 19:22

Jaha, tillbaka på bloggen igen. Vet inte hur längesen det är jag skrev här senast, men det är ett tag. Tänkte försöka börja uppdatera här igen och börjar lite sakta med det här inlägget. Orkar inte skriva så mycket nu eftersom jag jobbar nu och orkar...

Av Justinsane - 1 juli 2010 14:14

Det blir inte mycket skriva här utan mest låtar. Men jag orkar inte skriva så mycket just nu.   Hörde den här låten igår på bandit. Riktigt jävla bra! ...

Av Justinsane - 24 juni 2010 01:50

Mer än två månader sen jag skrev nått här. Jag hade faktiskt glömt bort bloggen helt, men för en vecka sen börja jag och maria prata om bloggen och nu blev jag sugen på att göra nått här. Men jag har inget som jag direkt har lust att skriva om så jag...

Av Justinsane - 11 april 2010 21:01

Men så blev det inte. Rubriken är en kommentar som jag sa här om dagen. Jag och Maria drog på oss stövlarna och drog ut till översvämningen i försjön och sprang runt. Så där har ni bakgrunden till det.   Vet inte hur längesen det är jag skrev nåt...

Av Justinsane - 20 mars 2010 23:53

Det var inte igår man skrev här inte. Vet inte varför jag helt plötsligt slutade skriva men det hade nog mycket med att jag skrev i stort sett samma sak 5 dagar i veckan hela förra året. Det är skönt och skriva av sig men det blir svårt när man inte ...

Ovido - Quiz & Flashcards