Jag hörs!

Direktlänk till inlägg 7 november 2009

You go chinese woman!!!

Av Justinsane - 7 november 2009 03:28

Klockan är halv 4 nu och jag kan inte sova. Kan säga det att jag somnade ungefär ett tror jag. Men sen kom det ett samtal och sen dess har jag inte kunnat sova. Så jag satte igång internet en stund. Och där fastna jag också. Blev inspirerad av maria att fixa ny mobil. Så jag gick in på tre och kollade runt vad dom hade för erbjudande. Vill ju gärna ha en iphone men då måste man betala lite mer. Så det skippar jag nog. Fanns andra hyfsade som man inte betalar nått extra för så får nog bli nån av dom. Men har lite annat att kolla upp först innan det går att beställa.


Är ju hemma från Borås nu också. Blev en vecka där också innan jag valde att dra hemåt. Har insett nu att säljar jobb är inget för mig. Men det är ju skönt att jag upptäckt det. Nu blir det inget mer sånt jobb för mig.


Istället blir det nog börja plugga. Har funderat på det ett tag nu och ska kolla upp mina alternativ. Hoppas komma tillbaka till Borås då det var en schysst stad, plus då att vi har lite planer nu som förhoppningsvis kommer funka. Men det får vi se.


Imorgon är det årets sista match med AIK också. Vilket, som alltid, känns lite tråkigt. Men i år gör det inte så mycket. Guldet är hemma igen och imorgon (eller idag blir det ju) kan vi ta ännu en titel. Hoppas verkligen på dubbeln, men klarar mig utan cupguldet. Jag säger som han på FANTV, får jag välja mellan tio cupguld eller ett smguld så väljer alltid sm guldet!! Imorgon handlar det bara om att hylla gnaget, resten är bara bonus!

CHAMPIONS LEAGUE, HÄR KOMMER GNAGET!
SUPERETTAN HÄR KOMMER DJURGÅRN!!!


Sen så tänkte jag avsluta det här inlägget med att gratulera en person. Läste lite artiklar på AB och hitta då denna. Vet inte om jag ska bli imponerad av hennes envishet eller känna medlidande för hennes inlärningssvårigheter. Hur som helst så är det rätt coolt (eller sorgligt) och det måste va nått slags rekord!! Hoppas även AB väljer att göra en uppföljning för att se hur det går med nästa moment för henne. 

YOU GO CHINESE WOMAN!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Justinsane - 27 augusti 2012 19:22

Jaha, tillbaka på bloggen igen. Vet inte hur längesen det är jag skrev här senast, men det är ett tag. Tänkte försöka börja uppdatera här igen och börjar lite sakta med det här inlägget. Orkar inte skriva så mycket nu eftersom jag jobbar nu och orkar...

Av Justinsane - 1 juli 2010 14:14

Det blir inte mycket skriva här utan mest låtar. Men jag orkar inte skriva så mycket just nu.   Hörde den här låten igår på bandit. Riktigt jävla bra! ...

Av Justinsane - 24 juni 2010 01:50

Mer än två månader sen jag skrev nått här. Jag hade faktiskt glömt bort bloggen helt, men för en vecka sen börja jag och maria prata om bloggen och nu blev jag sugen på att göra nått här. Men jag har inget som jag direkt har lust att skriva om så jag...

Av Justinsane - 11 april 2010 21:01

Men så blev det inte. Rubriken är en kommentar som jag sa här om dagen. Jag och Maria drog på oss stövlarna och drog ut till översvämningen i försjön och sprang runt. Så där har ni bakgrunden till det.   Vet inte hur längesen det är jag skrev nåt...

Av Justinsane - 20 mars 2010 23:53

Det var inte igår man skrev här inte. Vet inte varför jag helt plötsligt slutade skriva men det hade nog mycket med att jag skrev i stort sett samma sak 5 dagar i veckan hela förra året. Det är skönt och skriva av sig men det blir svårt när man inte ...

Ovido - Quiz & Flashcards