Jag hörs!

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2009

Drömmar av guld!

Av Justinsane - 4 oktober 2009 22:12

Jag är helt slut nu. 2 timmars otrolig nervositet och nagelbitande har knäckt mig. Visserligen var det en otroligt skön känsla när slutsignalen gick. Men det här kommer fan bli min död. 90% av dygnet går man runt och tänker på tabellen, kommande matcher, motståndet, motståndarnas form, göteborgs form, skadeläget och tusen andra saker. Hela tiden finns det nått att tänka på och analysera. Och sen börjar man måla upp bilder i huvet på drömscenarion och mardrömsscenarion. Så det här fan i mig ett heltidsjobb. Jag borde få betalt!


Men det är väll dumt att gnälla. Det kunde ju varit värre. Plus att det är ju det här jag vill ha. Jag vill ju att gnaget ska va med och slåss om guldet på allvar. Så på ett sätt njuter jag av varje sekund och på ett sätt så är det ett helvete. Men det är så här det ska va ;)


Vad har hänt annars idag då. Gick ju upp tidigt idag eftersom vi skulle gå tipspromenad. Och det gick ju sådär. På tipspromenaden gick det åt helvete. Och det berodde ju självklart pga av att jag inte kunde en enda fråga, förutom en då. Och delvis pga av att för varje fråga som gick så sjönk motivationen. Varenda liten fråga handlade om mat och ekologi. Vilket jag skiter fullständigt i. Så dom fyra- fem sista frågorna kollade jag inte ens utan bara skrev nått. Istället riktade jag in mig på bingon. Vilket sket sig också. Men det berodde ju mer på att jag inte hade turen med mig. Men det var jävligt roligt, trots att det regna. Så det får bli fler gånger. Ser redan fram emot nästa söndag ;)


Efter det blev det dra in till stan för att käka pizza med samma gäng som jag t-promenaden med, Maria, Nils och Stefan. Och det var gott det. Välbehövligt med eftersom jag var jävligt hungrig. Sen kom vi på det med att bowlingen var öppen. Så vi drog upp dit och körde en timma. Och där gick det betydligt bättre. Visserligen hade jag lite otur i början men turen kom i andra istället. Och om man räknar som Maria så vann jag inte. Men räknar man som Nils så vann jag hela skiten. Så jag håller på dig Nils idag ;) haha.


Blev även lite boule också (fan va gamla vi är!). Och det gick som vanligt. Maria kom överlägset sist medans jag och Stefan vann varsin gång.


Så för att summera dagen så kan man ju säga att jag haft tur i spel idag. Det mesta har gått min väg och jag kommer somna ikväll med ett leende på läpparna :D. Efter jag tittat på prison break ;)

 
 
Nils

Nils

5 oktober 2009 01:37

Nästa gång knäcker jag ditt rekord på 194! Shit, alltså jag grämer mig fortfarande över det där sen tidigare idag.... :(

http://thinker.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Justinsane - 27 augusti 2012 19:22

Jaha, tillbaka på bloggen igen. Vet inte hur längesen det är jag skrev här senast, men det är ett tag. Tänkte försöka börja uppdatera här igen och börjar lite sakta med det här inlägget. Orkar inte skriva så mycket nu eftersom jag jobbar nu och orkar...

Av Justinsane - 1 juli 2010 14:14

Det blir inte mycket skriva här utan mest låtar. Men jag orkar inte skriva så mycket just nu.   Hörde den här låten igår på bandit. Riktigt jävla bra! ...

Av Justinsane - 24 juni 2010 01:50

Mer än två månader sen jag skrev nått här. Jag hade faktiskt glömt bort bloggen helt, men för en vecka sen börja jag och maria prata om bloggen och nu blev jag sugen på att göra nått här. Men jag har inget som jag direkt har lust att skriva om så jag...

Av Justinsane - 11 april 2010 21:01

Men så blev det inte. Rubriken är en kommentar som jag sa här om dagen. Jag och Maria drog på oss stövlarna och drog ut till översvämningen i försjön och sprang runt. Så där har ni bakgrunden till det.   Vet inte hur längesen det är jag skrev nåt...

Av Justinsane - 20 mars 2010 23:53

Det var inte igår man skrev här inte. Vet inte varför jag helt plötsligt slutade skriva men det hade nog mycket med att jag skrev i stort sett samma sak 5 dagar i veckan hela förra året. Det är skönt och skriva av sig men det blir svårt när man inte ...

Ovido - Quiz & Flashcards