Jag hörs!

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2009

Jag är myndig pappa, MYNDIG!!

Av Justinsane - 1 oktober 2009 01:15

Jag fick tvinga mig själv att stänga av prison break! Hade jag inte gjort det nu hade jag troligtvis legat vaken några timmar till. Vilket inte hade varit så bra med tanke på att jag ska upp runt 10 imorn eftersom vi måste fixa lite imorn och även ha lite skoj. Och med skoj menar jag bowling, inte något annat! Haha.


Men hur som helst så lånade jag andra säsongen av Prison Break av Maria igår. Serien som fick mig att tycka att alla andra som följde den när den väl började var fula. Och nu sitter jag här själv och kan knappt sluta titta på det + att jag troligtvis inom några dagar kommer köpa hem tredje och fjärde säsongen!! Så nu är det jag som är ful. Haha


Idag har varit en relativt lugn dag. Gick upp efter 12 nån gång, vilket enligt min familj är alldeles för sent. Men jag är en trött och lat människa så jag bryr mig inte. Plus då att jag själv känner att jag alldeles för gammal för att lyda min föräldrar. Haha. "Jag är myndig pappa, MYNDIG!! Jag får göra vad FAN JAG VILL!!!".


Ok så kanske det inte riktigt låter, men det är så man känner sig så fort man tjafsar emot. Som att man är 13-14 igen och tjafsar om att man är vuxen och ska få va ute hur länge man vill. Bara att nu handlar om att man ska få sova hur länge man vill. Lite lustig situation.


Men hur som, jag trotsar mina föräldrar och sover tills jag vaknar. Eller rättare sagt tills Maria ringer och väcker mig. Haha.


Efter vaknadet döda jag lite tid genom att hjälpa farsan lite och spendera tid framför datorn. Sen var det ju tänkt att jag och Maria skulle söka en massa jobb. Men vi kollade bara upp en massa jobb som vi ska söka imorn. Och det var faktiskt mitt fel att vi inte sökte dom. Jag blev uttråkad och ville spela fotboll. Så jag fick henne att gå med på det. Men imorn måste vi söka lite. Hur uttråkade vi än blir. För jag vill iväg igen. Visst är det väll rätt skönt att vara hemma igen och jag ska väll inte påstå att jag hatar det här hemma. Men jag vill ändå iväg. Får jag välja mellan att stanna kvar här eller att dra iväg och jobba så väljer utan tvekan det sistnämnda. Jag har ingen större lust att bli kvar här och bli fast igen. Nej, jag vill ut och se världen.


Blev ju även lite fotboll som sagt. Jag, Maria och Stefan drog ner och sköt lite. Eller passade kanske är rätta ordet. Men det blev lite hårda närkamper och lite skador. Först hände det nått med stefan som jag inte riktigt uppfattade, sen sparka maria ner mig och sen nästan stefan. Efter det så råkade jag stämpla Maria med mina fotbollskor. Vilket gjorde att hon fick ett stort fint märke på sin fot. Your welcome, bitch! Haha.


Så det var väll inte någon spännande dag direkt men ändå rätt rolig ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Justinsane - 27 augusti 2012 19:22

Jaha, tillbaka på bloggen igen. Vet inte hur längesen det är jag skrev här senast, men det är ett tag. Tänkte försöka börja uppdatera här igen och börjar lite sakta med det här inlägget. Orkar inte skriva så mycket nu eftersom jag jobbar nu och orkar...

Av Justinsane - 1 juli 2010 14:14

Det blir inte mycket skriva här utan mest låtar. Men jag orkar inte skriva så mycket just nu.   Hörde den här låten igår på bandit. Riktigt jävla bra! ...

Av Justinsane - 24 juni 2010 01:50

Mer än två månader sen jag skrev nått här. Jag hade faktiskt glömt bort bloggen helt, men för en vecka sen börja jag och maria prata om bloggen och nu blev jag sugen på att göra nått här. Men jag har inget som jag direkt har lust att skriva om så jag...

Av Justinsane - 11 april 2010 21:01

Men så blev det inte. Rubriken är en kommentar som jag sa här om dagen. Jag och Maria drog på oss stövlarna och drog ut till översvämningen i försjön och sprang runt. Så där har ni bakgrunden till det.   Vet inte hur längesen det är jag skrev nåt...

Av Justinsane - 20 mars 2010 23:53

Det var inte igår man skrev här inte. Vet inte varför jag helt plötsligt slutade skriva men det hade nog mycket med att jag skrev i stort sett samma sak 5 dagar i veckan hela förra året. Det är skönt och skriva av sig men det blir svårt när man inte ...

Ovido - Quiz & Flashcards