Jag hörs!

Direktlänk till inlägg 8 september 2009

Du kan ju räkna med att jag tänker blogga om det här!

Av Justinsane - 8 september 2009 23:35

Men det kommer jag inte göra. Jag orkar inte det. Kanske blir imorn istället!


Jag och Maria hade en lång, lång diskussion förut. Som vanligt vann ingen. Men samtidigt förlora ingen (förutom Maria då!). Och när jag åkte hem tänkte jag lite på vad jag skulle skriva. Men nu blir det inte så. Kanske blir en annan dag. Man vet aldrig.


Sen har jag en fråga! Hur fan lägger man ut videos här nu?! Jag hittar ingenting. Förändringen dom gjort nu är jävligt bra. Inte lika b som det faktiskt var förut. Men har dom glömt att ta med så man kan lägga ut videos på sin blogg eller? Då försvinner ju halva min blogg för fan!! Vad ska jag nu göra? Mitt bloggliv är över!!!!! Ok så farligt kanske det inte. Men nästan!


Men hur som helst så känns det bättre nu att blogga här. Har velat byta ett tag eftersom sidan känts lite b. Men nu känns ju sidan fräsch och jävligt bra. Visserligen tror jag funktionerna är domsamma. Men vem fan bryr sig om det? Förutom då video grejen.


Nä jag ska nog allt ta mig ett snack med dom. Direkt efter detta inlägg blir det och gå till "frågor och svar" och ställa lite frågor. Och förhoppningsvis få lite svar. Och det ska va svaren jag vill ha!!


Men nog om det. Idag har det inte hänt nått revolutionerande (hoppas jag fick det rätt). Var inne i stan med Maria och fixade lite. Som vanligt blev det sibylla. Har inte mycket pengar kvar och är väldigt snål. Men hur lite pengar jag än har så har jag alltid råd med sibylla konstigt nog. Hur ska jag klara mig utan det i Norge?! Blev till och med 2 gånger idag. Visserligen blev det bara glass andra gången, men ändå.


Sen har det mesta handlat om min och Marias diskussion. Roligt och diskuttera med henne. Trots att hon aldrig ger sig. Kanske det som är roligt. Vem vet.


Nu ikväll blir det nog det vanliga. Prison break och sen sova. Så jag går och gör det nu.


Auf wiederschen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Justinsane - 27 augusti 2012 19:22

Jaha, tillbaka på bloggen igen. Vet inte hur längesen det är jag skrev här senast, men det är ett tag. Tänkte försöka börja uppdatera här igen och börjar lite sakta med det här inlägget. Orkar inte skriva så mycket nu eftersom jag jobbar nu och orkar...

Av Justinsane - 1 juli 2010 14:14

Det blir inte mycket skriva här utan mest låtar. Men jag orkar inte skriva så mycket just nu.   Hörde den här låten igår på bandit. Riktigt jävla bra! ...

Av Justinsane - 24 juni 2010 01:50

Mer än två månader sen jag skrev nått här. Jag hade faktiskt glömt bort bloggen helt, men för en vecka sen börja jag och maria prata om bloggen och nu blev jag sugen på att göra nått här. Men jag har inget som jag direkt har lust att skriva om så jag...

Av Justinsane - 11 april 2010 21:01

Men så blev det inte. Rubriken är en kommentar som jag sa här om dagen. Jag och Maria drog på oss stövlarna och drog ut till översvämningen i försjön och sprang runt. Så där har ni bakgrunden till det.   Vet inte hur längesen det är jag skrev nåt...

Av Justinsane - 20 mars 2010 23:53

Det var inte igår man skrev här inte. Vet inte varför jag helt plötsligt slutade skriva men det hade nog mycket med att jag skrev i stort sett samma sak 5 dagar i veckan hela förra året. Det är skönt och skriva av sig men det blir svårt när man inte ...

Ovido - Quiz & Flashcards